måndag 9 juli 2012

Svar på frågestunden Del 1!

vad väljer du? 

fanta/cola
Hund/katt
Resa/hemma- beror på, att vara hemma är ju annorlunda för mig som bott utomlands! Men nu vill jag gärna resa :)
Rik/fattig
umgås med familjen/sitta inne på ditt rum- älskar att vara med familjen, och älskar att ta det lugnt själv med! 
nyttig/onyttig- man lever bara en gång!.. ;) Nemen hade gärna varit lite nyttigare...............

godis/naturgodis
Apple/android
spotify/youtube
justin bieber/one direction
singel/förhållande
bajsa/kissa- haha?
Jul/födelsedag
romantisk film/skräckfilm
bästa vän/pojkvän- har ingen pojkvän nu.. :(
vatten/mjölk
randigt/rutigt
juicy couture/victorias secret- (ölskar VS med)
indien/sverige
varmt/kallt (väder)
rosa/blå



AS BRA OCH INTRESSANT BLOGG BTW!!!!

<3 <3 <3 <3



Tack! Så glad blir jag! :)


favorit affär? I sverige är det typ Raglady, tara, Zara, nääs, andra butiker med fina kläder! :)
bästa plagget? hmm... det varierar!
bästa fyndet? min regnkappa från burberry ♥♥♥
vart har du varit i världen? Teneriffa, Cypern, England, Sverige, Indien, Norge, Finland, Thailand, Tyskland, Singapore, Dubai (United Arab Emirates), Malaysia, Frankrike.
hur många vänner har du på facebok? Runt 400 tror jag... Är rätt noga med att känna till folkl/känna dom som jag har på fb :)
har du instagram? Jajjemensan!
vad heter du isåfall? norawoodrow , följ mig gärna!
några resor planerade iår? jappjapp, typ mitt livs bästaaa! :D
favorit affär? svar några rader upp ;)
favorit godis? SURA!
dina närmsta vänner? Har många fina vänner, men är nog närmst med dessa♥ Amanda, Ebba, Max, Linnea, Ida, Maja, Vanessa, Tyra, Oskar, Flis. Och barndomsvänner som Linus och Josse!

ganska många frågor.. menmen.. hehe :D
jag älskar din blogg! <3



Gör ingenting!
Tack♥


can u show me a pic of your room?

i love your blog!! :D



Yes i can :) But we are going to re-do my whole room, so i think i'll rather show you then♥


thank you! :D


Hur många besökare har du per dag?
Kan du visa en bild på din statestik? :)



Runt hundra stycken unika. Håller dock på med ett projekt som ni kommer få reda på alldelles strax... så förhoppningsvis kommer bloggen växa inom en snar framtid!!


Vart går gränsen på vad du delar med dig på bloggen?
Vad skulle du göra om du fick alla pengar i världen?
Har du någon crush?



1. Kommer inte lägga ut bilder på mina underkläder, känner mig inte bekväm med det :) Sen så kommer jag aldrig hänga ut någon i bloggen som är min vän! Inte skriva när vi bråkat osv. Inte så mycket svordomar heller :)
2. Dela med mig lite ;) Nej men köpa hus/lägenhet i New York och Dubai och kanske Goa.. SHOPPAAAA! Ja... lite så ;)
3. Hahaha detdu ;)))


Vilka bloggar läser du?


Dom hittar du i min blogglista här på bloggen ;)


Vem är din kändiscrush?


Inte besatt av någon speciell kändis men tycker att Torres, Harry Styles, Zac Efron, Justin Bieber och några andra är SNYGGA! :)


Är du tilsammans med nån?
Vilka har du varit tillsammans med genom tiderna? (både seriöst och oseriöst!)



Nej det är jag inte :(
Haha många när man var liten ;) Not gonna tell ya! ;*


Färga håret neongult eller raka av det?


Färga det


Brukar du shoppa mycket?
Kan du visa ditt senaste köp?

I looove your blogg!����������



Nja... Älskar att titta i butiker men får inte alltid med mig något!
Mitt senaste köp är klänningen från FAV :)


TACKKK!♥




Svar på del 1! Fler svar kommer snart♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar